FYLLER 14 ÅR !

sitter i skolan nu ja, har data.....
haha, imorsse första lektionen så söng alla för mig i klassrumme, på franska, svenska, spanska och engelska..
ja va fan tvungen att stå upp, haha.. fyfan!
ja då är man 14 vid halv 4 på eftermiddagen ! ;-)
hääärligt, de känns ju inte som de kan ja ju säga er :-D
efter datan nu har vi engelska, sen lunch..
efter lunchen har vi språk, svenska och matte...... blääääää :-(
fan vad trååååååååååkigt!
slutar vid 3, ganska sent endå....
sen blir hem och fixa mig, vid 6 kommer nog emelie och nicole till mig, sen halv 7 bussen ner till stan och kolla på när emilia sjunger :-D
är nog hemma vid 9 ikväll om inte senare..
men emelies mobil har ju dött och hon har laddaren hur mig, uuuuuuuuundrar bara hur ja ska nå henne sen då.. :-(
är väl bara å hoppas på att hon drar hem så ja kan ringa dit, så ja kan nå henne på nåt sätt :-)
nicole har ju inte heller någon mobil ..... :-(

På fredagen så kommer det folk hem och ska fira mig, men sen vid 9…kanske?
så drar ja till festen som emelie, emilia och nicole är på.. får väl se vart dom drar då? ;-)
sen på lördag blir det fiest med dom igen  ;-)

Bloggar senare när ja kommit hem antar ja, hööööööööörs ! :DDDDDDDDDD

 

14 år nuråååååååååååååå / victoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0