inte som väntat direkt....

hejhej !

kom nyss in, varit ute och fixat liiiite grann ;-)

började 5 i 9 idag, liiiite sovmorgon dääär!
häääärligt..
först hade vi no, kom dit 10 i 9, Nicole och jag !
sen hade vi skitbråttom ner till no;n, sprang ner.. hann inte ens ta med sakerna till no;n som skulle lämnas in och Nicole hann inte ens ta av sig skinnjackan, men ja märkte att ja hade glömt penna och skit som vi var tvugen att ha, sprang tillbaka, Snabbt!
haha, ja hann iallfall precis till vi började !
nu har vi börjat på nå chill prokejt ...? haha, eller ja.. vi ska göra en bok, haha!
eeeendå ganska chill  !
sen hade vi matte, åååh vad de är jobbigt... i just hate it..
lunch, sen efter hade vi so prov.. gick väl helt oooook, nu fick ja reda på att ja klarade det iallfall, 21 av 23.. hann inte plugga mycke igår kväll ja heller, men de gick väl bra endå då ;-D
sen drog vi till idrotten, ORGENTERING! bläääääääää
men vi hade nå prov på idrott, konstigt.. i know
men de fick ja tydligen g på.. två ifrån att få ig! det hade ja inte pluggade nåt på ...
slutade 10 över 3, Nicole fick skjuss hem ..
Julia och jag gick till stan, köpte en läsk och ja hann med kvart i 4 bussen hem !
pluggade lite, klar med engelska prokektet nu iallfall!! :-DDDDDD
som ska vara inne på onsdag tror ja..?
som ja sa tidigare nyss kom ja in också !
får se om ja bloggar om helgen lite senare eller om jag gör det imorgon !
måste sticka iväg till valbo någondag, med emelie tror jag det blir.. efter jag fyllt år kanske..? :-)
PÅ ONSDAG BLIR JAG 14 ÅR ! HÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT !
BARA TVÅÅÅ DAGAR KVAR! :DDDDDDDDDD

hejåhå


- utsikt över havet i frankrike  !


/ victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0