Hemma!

Kom precis hem från emilia.
idag i skolan vid 9 så åkte alla 7or och kollade på bio.
Filmen var rätt bra.
här kan ni kolla va den handlar om





Sen kom vi tillbaka till skolan, och hade engelska, rätt så tråkigt...eftersom jag inte är så bra på engelska..
sen lunch och sen spanska och sen svenska igen.. jag och emilia försökte jobba med vårat grupparbete, men gick inte så bra precis..
sen så skulle vi skriva meningar om en bok vi läst..
men ja satt i grupprum med Ivar, Axel, Edvin & Linus istället :)
Sen slutade vi efter det.
Skit väder ute vare, jag och emilia fick springa hem till henne i regnet!
Sen kollade vi på andra avenyn när vi kom hem till henne och chillade.
Nu ska jag nog fortsätta kolla på andra avenyn, jag borde plugga, men jag orkar faktiskt inte :)


Bild på mig och emilia, emilia till vänster och jag till höger
/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0