hemma igen ....

kom nyss hem från vetrenären, en av katterna hade fått nå sår typ på magen så åkte till vetrinären, hon fick en krage om halsen för hon inte ska kunna röra såret som hon ska ha i två veckor, hon får inte heller gå ut på två veckor !  haha, staaaaaaaackars :-(

vaknade 6 idag, skolan var väl oooook.. fast endå seg som valigt och vi slutade ju fyra såååå
hade ju två data lektioner idag, bloggade ju då som ni ser ;-D
hade musik i två timmar sista lektionen, vi ska göra en låt.. ja, nicole, julia och peder.... haha!
en ska sjunga, spela piano, gitarr och en trummor!
de ska bli en egen låt, med egen text och allt.....
men vi har inte gjort någonting av det och den ska visas upp nästa vecka för klassen.. haha, vi kommer få ig!
slutade ju 4 då..... tog bussen från skolan, nicole och ja !
sen vidare till stan och bussen hem till mig där emelie och frida väntade ;-)
chillade på hemma hos mig, sen drog ja ju till vetrinären typ 7....
kom hem nu för en stund sedan, prov imorgon ja... åååh !
nu ska ja dunka liiiiite musik sen sova..... ?
hehe, vi får se :-D
börjar 8 imorgon, JOBBIGT!
sen imorgon blir det iallfall nicole och jag, kanske emelie .. '
sen på lördag blir det forever young  ! tagga helgen !!!!!!!
uppdaterar imorgon bitti om ja hinner !
/ victoria




 

JAG VILL HA CHOOOOOOOOOOOKLAD ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0