gårdagen:))

orkade inte blogga när jag kom hem igår, så gör det nu.:)
igår så vaknade jag runt 11, fixade mig och drog ner på stan med nicole och vican.
sen tog vi bussen till sätra och chillade där ett tag.
sen tog jag och vican bussen hem till mig och nicole till strömsbro.
sen tog ja och vican bussen tillbaka till strömbro och vi alla drog hem till vican.
emilia kom då också. sen så fixade vi oss, drog ner på stan till 9. sen drog vi til forever young, som sög!
det var så jävla tråkigt!  vid 11 kom vi på att vi kunde dra till boulongen, men vi gjorde aldrig det. vi drog till stan ist, fanns inte mycket att göra där heller. sen kom jag hem runt ungefär halv 1.
kollade lite andra avenyn och chillade.
idag fyller johanna år. så ska snart dra dit.
bloggar senare


/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0