dagenn

började klockan halv 10 idag, hade teknik då. Dirr när vi slutade tekniken så drog jag, Emilia & Frida hem till emilia. Chillade där, sen skulle vi ha idrott ,ute..orgentering.. och det orkade inte vi vara med på , för att det spöregnade! Linda kom till emilia då också. Vi kollade på film och chillade bara i ungefär 2 timmar, Sen drog vi tbx till skolan och hade Matte..sen svenska, jag frida och emilia fortsatte med vårat grupparbete som går åt helvete.. sen slutade vi, jag och emilia drog hem till mig hos pappa, chillade där ett tag, sen drog vi ner på stan igen och käkade. sen kom jag hem nu typ. Rätt najjs dag. Imorgon ska vi på bio, alla 7or, a,b&c.
Det blir nog kul.
Tusen gånger starkare heter filmen som vi ska se.
Bloggar nog senare eller imorgon.

just nu, ful bild. menmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0